Sorbet

Vissa dagar märker man verkligen hur varenda människa har egna problem. En del har större problem, andra har bagateller. Men just att ALLA verkar ha problem? Det är lustigt och skrämmande.

Vissa dagar önskar jag mer än något annat att jag bara kunde knäppa med fingrarna och på något magiskt vis lösa vissa nära och käras problem. Det känns så vidrigt när man inte kan hjälpa på något sätt alls...

Nåja. Nog med dystra tankar.

Just nu sitter jag och är sugen på citrus-sorbet...
Undrar om det finns sockerfri sorbet att köpa nånstans i stan?



Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Inbillar mig att det borde vara hyfsat enkelt att göra själv?



Det är jobbigt när man vill frälsa världen men det inte går!! :(

Postat av: Kinga

vad skönt att du kan säga redan! JAg har väntat sen i maj, så de förra skrevs :D

Äntligen! :D:D

/Kinga

2009-08-05 @ 13:14:39
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback