Enjoy Life

Jaha, nu är dygnet rättvänt, somnar vid 21-23 varenda kväll nu :) Tycker alltid det är lika lustigt när dygnet vänds rätt bara helt plötsligt, men jag tackar och bockar! Har dessutom börjat dricka proteindrink och knorr vie varenda dag nu, och jag känner mig lite piggare faktiskt! :) Behöver inte alls sova så himla överdrivet mycket bland annat.

Igår åkte jag hem till mina föräldrar och umgicks, blev bjuden på middag samt städade åt dom. Känns JÄTTEBRA! Har inte hjälpt dom med städningen på över två månader så det var verkligen på tiden! Längtar efter att införa några gamla rutiner igen, jag blir ju knäpp av att sitta instängd här hemma.

Och tillsist sitter jag nästan dagligen och funderar över mitt hem.. Jag vill göra lite förändringar, montera ner loftsängen, slänga ut min risiga soffa, möblera om... Frågan är när det blir av och hur mycket det kommer kosta mig. Men men. Nu när jag inte längre spenderar ett enda öre på snabbmat, godis eller andra gamla dåliga vanor så har jag inte riktigt lika snålt med pengar, så det ska nog gå!

Nu ska jag busa med min hyperaktiva kisse.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

I ettårs tid trodde jag att jag hade sömnproblemer, jag vaknade så tidigt på morgonen. Sen kom jag på att jag numera behöver 7 och inte 8 timmars sömn. Började lägga mig en timme senare och sen var allt okej. Så pinsamt!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback