Lite lättad

Ringde kära storebror Simon och pratade lite om mitt ångestrelaterade ämne, och nu känner jag mig lite lugnare. Det är det bästa med karlarna i min familj, de har alla en väldigt lugnande inverkan på mig när jag är extremt uppe i varv och upprörd.

Så nu, när jag har fått min ångest dämpad, så tänker jag värma mig med en skållhet dusch, därefter äta lite kvällsmat medan jag tittar på det senaste nip/tuck avsnittet, och tillsist ska jag försöka grubbla lite på julklappar :)

Kvällen blev plötsligt väldigt ljus och hoppfull!


Kommentarer
Postat av: Em

Skriv en mycket detaljerad lista över ALLT som borde göras innan jul. Den skall vara väldigt detaljerad därför att då blir det mycket roligare att pricka av den. En halvtimmes jobb blir liksom tjugo punkter på listen som du kan stryka.



Ta de tio minuterna det tar att skriva listan, det hjälper faktisk, jag lovar. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback