Medvetslös

Igår firade vi julafton och det var verkligen jättekul, sen kom jag hem och innan jag visste ordet av så hade jag kastat mig iväg till sliver för att träffa lexxa och fanny. Vi hade det skittrevligt, kul att passa på å träffa folk när de är i stan! Och sen råkade jag på Jessica o Jérémy! Var verkligen skittrevligt det med, avslutade kvällen i deras sällskap och sedan åkte jag hem.

Vaknade för någon timme sedan av att syster ringde å sa att hon hämtar upp mig påväg hem till ma&pa där det bjuds på middag.

Jag är sååå... seg. Halvt medvetande. Känns som att allting de senaste dagarna gått i 110 men själv kan jag inte sluta snurra.

Nåja.. det blir nog bättre efter lite mat och kaffe!

Kommentarer
Postat av: Em

Eller så blir det värre, typ helsnurrigt. Det kan vara rätt roligt det med.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback