Min Jul (i bilder)

Haha, självfallet får jag bilderna av käre bror mitt i natten ;) Men dom har jag längtat så mycket efter att nu ska jag banne mig slänga upp dom trots att jag egentligen borde lagt mig för längesen!

Först en bild på mig, och en på Frank. Vi vet att Julfirande betyder RÖTT RÖTT RÖTT!
Man ska ha rätt färg, och rätt anda!
:) Mina systersöner var väldigt nöjda med att moster Debbie klätt ut sig till jultomte dessutom!



Här visar jag stolt upp min & Franks hyfsat raka gran. Ser ni vilken härlig prylexplosion? Ser ni att vi använt 4 olika sorters glitter? Det är SÅHÄR en rejäl Stenbergs-julgran ser ut!



Och här har vi mig och min gudson Emil :) Vi gosade lite på kvällen.
(Se! jag behöver inga egna barn än på flera år! Har urgosiga systerungar att kela med)



Till vänster är minsta systerbarnet Hanna i mormors knä, iklädd sin drakepyjamas hon fått i julklapp! Och till höger är uppklädda Petrus och jag!



Till vänster har vi Simon och Emil! Emil blir alltid skitlycklig när morbror Simon kommer, för morbror Simon leker jättebusiga lekar: håller Emil uppochner o grejjer! Till höger demonstrerar jag & Frank hur vansinniga vi är i vår familj.



Och här på sista bilden är det egentligen inget julfirande, utan dagen efter då ma&pa bjöd oss på slottsstek och Anitas småkillar var uppklädda med skjorta & slips. Tyckte bara det var så mysigt med en bild på syster och hela hennes barnaskara.



Ps. Inser nu att vi inte fick några bilder på syster Louises pojk Albin! Vilket är synd för han var utklädd till en urgullig pepparkaksgubbe med hatt och allt!

Kommentarer
Postat av: Em

Mysiga foton och vad FIN granen är, dessutom är du vacker tjejen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback