Nu banne mig ska jag få lite Jul-feeling!

Insåg just att vi är över en vecka in i december, och jag har inte julpyntat än, och inte har jag lyssnat på julmusik en enda gång heller! (Detta är KONSTIGT! Jag brukar slå på musiken å slänga runt glitter redan innan december eftersom jag inte kan hålla mig?!)

Så nu har jag slagit på julmusik på hög volym och ska börja fixa iordning mitt hem. Inte konstigt att jag inte har någon annalkande julkänsla!

Rockin' around the christmas tree....


- - 17:55 - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Det blev inte lika mycket pynt som förra året, men jag känner mig ganska nöjd. Allt jag saknar är en julduk att ha på min hallbyrå... men det ska jag nog kunna fixa fram.

Det mesta pyntet fick hamna i fönstret, och sen virade jag min "fuskgran" runt golvlampan. Utöver det har jag slängt runt lite glitter och snöflingor.



Ps. Inser iof att jag är väääldigt sugen på att köpa någon form av ljusslinga och vira runt balkongräcket...

Kommentarer
Postat av: Em

God Jul! :D

Postat av: Daniel

Fnittra å pyssla på du!!!

2009-12-08 @ 23:50:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kmulls

Angående armbanden.. Hade tänkt mig 60 riksdalet för ett. :) Hon i affären trodde att de skulle få in nya imorgon, så ska kika in då och se om det finns andra fina budskap!

2009-12-09 @ 01:53:57
URL: http://kmulls.blogg.se/
Postat av: Em

Hahaha! Jag brukar också sätta en julmössa på en "dam" jag har, just i år har jag inte gjort det. Mysigt blev det!



God morgon!

2009-12-10 @ 06:13:28
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback