Morgonkladd

Jag har sådan underlig hy, den är både torr och fet, eller fnasig och fet kanske man skulle kalla den? I vilket fall ska jag börja smörja den varenda morgon för att se om det inte blir bättre. Använder ju inget puder nuförtiden, så jag vet inte vad det fnasiga kan bero på.



Blåste även upp min pilatesboll imorse, tror den läcker.. men men. Då får jag väl börja träna lungorna genom att blåsa upp den varje gång innan jag använder den helt enkelt!

ang. kommentarerna:
Darling, jag har bytt blogg av flera anledningar. Bad mojo är en utav dom.
Camilla - vilken Camilla är du? :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Camilla som har en son som heter Markus och en sambo vid namn Niklas :)

2009-02-16 @ 20:41:50
Postat av: Anonym

Camilla: Aha! Läser du min blogg varje dag? Hade ingen aning :)

2009-02-17 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback