Biokväll ensam

Den här dagen har varit kanon. Dels fick jag en ny kran i köket, dels blev jag bjuden på en god middag hos mina föräldrar, och sedan gick jag och såg HP6 ensam :) Vilket inte alls var särskilt illa! Dessutom tyckte jag filmen var riktigt bra.

Som avrundning på min kväll kom en 60-70årig utländsk man fram till mig och försökte ge mig en ciggarett, jag tackade nej men han gav sig inte. Han förklarade att han var italienare och att vi borde gå en promenad tillsammans. Tillslut frågade han om jag talade engelska.
Jag: "Ja det gör jag"
Han: "You are so beautiful! I love you very much! I would like to dance with you! Please come with me and I'll buy you many many drinks"
Jag: *asgarvar*
Han: "Please, I love you, I want to dance"
Jag: "No"
Han: "Please"
Jag: "No sorry"
Han: "I love you?"
Jag: *asgarv* "Nooo. Sorry but you'll have to find someone else"
Han: *ser ut som ledsen hundvalp* "okay...."

Jag menar, vem vill INTE följa med en gullig farbror som är 50 år äldre en än själv? "Egoboost som tusan" eller nåt? Haha.



Imorn ska jag hem till min syster Anita med päronen, min äldsta syster Louise kommer tydligen på besök. Måste ju vara lite social och catch up, samt gosa med mina systersöner :)

Ps. Idag såg jag en pudel. Jag trodde först det var en leksak eftersom den var ceriserosa. Men neeeeejdå. Ägaren/ägarna hade FÄRGAT den... Ursäkta mig, men det är nog det vidrigaste jag sett. En kutande halvgalen knallrosa hund. (!?) WHAT THE F...!?! En del borde inte få ha husdjur....


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

En upplevelserik kväll!! :)

Postat av: Anton från Jelton

Haha, jag skulle också vilja bli stött på av en 60årig italienare som röker! :D Jag var också och såg HP6 häromdagen, men min tjej. Hon tyckte inte om den alls, jag älskar dock HP så jag kunde inte säga att den var dålig.... :)

2009-07-19 @ 12:22:46
URL: http://lifeofjelton.blogg.se/
Postat av: Anton från Jelton

Hmm, det är nog böckerna jag älskar, och jag skulle vilja kunna skilja på böckerna å filmerna men jag är alltid lika besviken när jag går därifrån för att den inte var lika bra som boken... jag får lära mig :) !



Ja det blir grymt, men vet du fall det kommer bli typ ett år i mellan dom eller kommer nog nära varandra? kan va rätt segt fall det är som mellan 5an och 6an! :)

2009-07-19 @ 13:31:18
URL: http://lifeofjelton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pudlar ska färgas rosa om de ska färgas alls? det är en uråldrig (50 år) gammal tradition //Linda

2009-07-19 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback