En ny vecka

Det känns som att jag fick en riktigt trevlig helg. Gårdagen var kanon hos min syster, hon lagade en kycklinggryta och jag sjöng som vanligt lite för mitt minsta systerbarn Hanna (hon gillar när jag sjunger Linkin Park eller rejäla snuskvisor! mwohaha). Mitt näst yngsta systerbarn Albin är mest rädd för mig, men det är väl för att han inte känner mig. Svårt att träffa honom ofta när de bor så långt bort. Men både Petrus och EMil busade och gosade med mig, och det är alltid mysigt :)

Nu funderar jag mest över hur jag ska spendera den här dagen, känner mig lite rastlös. Kan ju iof börja med att ta en bild på min duschkabin!!

5min senare
BILDTAJM

Först en fin liten bild av min nya kökskran. UNDERBART. Äntligen blir det lite enklare att diska!


Min nya fina dusch!


Tillsist: En bild som visar hur störd Charlie ser ut när hon blir gosad


Jaha ja. Det var det roliga. Det enda jag vet att jag vill försöka mig på idag är att göra Mac n' Cheese. Inte såndär färdig på påse då, utan egen. Har en känsla av att det både blir katastrofalt OCH spännande. Som alltid när jag ska försöka laga mat. Dessutom vet jag inte vart man hittar sån där jättegul cheddar, så jag tror jag ska köpa cheddarskivor man kan köpa till hamburgare på ica...


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Katten och maten vill jag ha! :D

Sv: Jag GILLAR långa kommentarer. Det visar på att man är engagerad!!

Postat av: Anonym

söt katt, snygg dusch o cool kran (va tvungen att scrolla upp för o titta vad du hade kallat din vattensprutande grej, för plötsligt fanns inte ordet i mitt huve, spooky!)



Puss på dig //LInda

2009-07-21 @ 11:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback