Krokben

Suck. Hade varit jätteduktig å vridit rätt dygnet dag för dag den här veckan.
(Vanlig dygnsrytm: 07-16 <-- sovtimmarna)
Vridning Dag 1: 06-14
Vridning Dag 2: 06-11
Vridning Dag 3: 01-09.30 (idag/igår)
Men så råkade jag somna 4 timmar i datastolen på kvällen dag 3 :( Allt förgäves. Blir till att hålla mig vaken till typ 7 och sen bara sova en tre timmar inför lördagen. Skit skit skit.

Måste för övrigt ägna hela lördagen åt städning, Jessica sa att hon misstänker smått att min lägenhet fortfarande kommer vara utan dammsugat golv samt ha en massa staplar med disk i köket när hon kommer på söndag. I'll prove her wrong!!

IDAG
Var jag hemma hos föräldrarna för att tvätta, men i slutändan så tvättade mamma åt mig istället. Hon skämmer bort mig (: Sen fick jag en väääldigt smaskig lunch också. Yumyum. Var även över en sväng hos syster och hälsade på systerbarnen samt fick en del av hennes utrensade kläder. Tänk att man har en så generös och omtänksam familj? I'm lucky.


Jag & Petrus för cirkus 2 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback