Fullt ös medvetslös

Den här dagen blev helt knäpp.

Gick å lade mig vid typ 3 på morgonen, och kunde inte somna helt enkelt. Vid 9 ringer jag pappa å frågar hur dags de kommer hem till Jönköping så jag vet hur dags jag behöver åka hem till dom. Han säger vid 13, men i slutändan blev det runt 15. Stiger upp, gör mig iordning. missar bussen, och tar nästa. Åker dit med nästa buss & städar som en gnu, färgar håret samt får en klippning av gulliga pappa, blev kvar fram till midnatt (egentligen 01) varpå mamma skjutsar hem mig.

Så nu sitter jag här, helt slutkörd trots att jag inte ens varit vaken 12 timmar, o funderar på att lägga mig.
En av följande två lär ske:
Jag lägger mig och tittar på lite tv-serier eller en film....
1. ... varpå jag förlorar medvetandet å vaknar ohyfsat pigg runt 8-9 imorn
2. ... och kan inte somna hur trött jag än är, så jag kliver upp, börjar hinka kaffe och skriva på boken
(istället för att genomlida ytterligare en hel natt vaken med slutna ögon)

FYI: Färgade håret med "LJUST KOPPAR BRUN" färg..  hahahaha! tidernas största skämt! blev nästan svarthårig! Tur att jag verkligen älskar den här färgen. Känner mig lite mer "rockig" :)


Ps. Har fått veta idag att en äldre dam knappt kunde tro att jag bara var 21, eftersom jag betedde mig så mycket mer vuxet. Utöver det hade hon tydligen kallat mig "vis". Är andra gången någon kallat mig det, och det känns som en lika fin komplimang varje gång! Även om första gången kändes mest smickrande..

Kommentarer
Postat av: Em

Va? Är du 21? Jag trodde faktisk också du var äldre, även om jag aldrig har träffat dig. Dina inlägg och dina kommentarer har fått mig att tro att du kanske är runt 24-25.. Men i MIN värld är ju inte det så stor skillnad. ;)



Sv: Det i huvudet på kräftan (orange) är nog hjärna, tror jag, men då har de stor hjärna.. Moahaha! :D

Postat av: Anonym

Fint hår! O shit vad smal du börjar bli vännen! (K)

/L

2009-11-23 @ 13:21:47
Postat av: F

Asnajs färg och klippning! :D

2009-11-24 @ 08:29:56
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung
Postat av: V

Vilket märke använde du när du färgade håret?

2010-05-19 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback