Jag är hos mina bröder

Nu är det måndag, och vi är klara med att hjälpa syster Louise med flytten. Den här veckan ska vi dock fortsätta slita, slappa och vara allmänna galningar som vi brukar vara.

Det finns ingen värme i den här lägenheten, så jag sover med sockor, tjocktröja och mina varmaste byxor, under ett tjockt täcke och med extra filt. Ispinnen Debbie här.

Idag åt vi ute och det var skitgott, utöver det har vi latat oss och jag har introducerat Frank för Spore. Han är numera besatt.

Suck. är uttråkad men har ändå så mycket att göra. Dålig kombo. Lär nog inte blogga jättemycket när jag är här, för det händer inte så dundermycket (som är värt att blogga om).

Well well. Kaffe, cigg å lite uppvärmda rester från restaurangbesöket nudå kanske...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Låter som att du har trevligt. Har du inget att blogga om kan du alltid berätta om dina drömmar... De är cooola!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback