Min jättesnälla storebror

Jag har ritat min egen tatuering, och därför är jag väldigt kritisk mot mitt eget verk. Så jag beslutade mig för att försöka "fullända" den och få bort alla småfel jag sett i den. När jag var klar visade jag den första skissen för Frank, och sedan den andra.

Jag: Vad tycker du? Ser du att jag ändrat formen här, tagit bort det där... lite smådetaljer.
Frank: Hmm. Jo.
Jag: Men visst ser den nyaste mycket mer stilren ut?
Frank: Hmmmmmmm.
Jag: Tycker du inte?
Frank: Nej.
Jag: Va?
Frank: Jag tycker den första är mycket snyggare
Jag: Men Simon sa att den nyaste är MYCKET snyggare?
Frank: Det sa han bara för att han tycker om dig
Jag: ....
Frank: Och nu ska du inte börja grubbla över varför jag inte säger samma sak


Min bror är fylld av godhet. Nånstans. Lite. På nåt sätt?

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hahaha! Vissa pratar en efter mun, andra inte!

Sv: Jag verkligen diggade din kommentar! Tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback