Jag vill snabbspola

Happ. Sedan.. halv tio eller nåt imorse har snickaren varit här och kämpat med min nya dörr. Han har fått såga av kakel på både en vägg och i golvet, vi har dammsugat, torkat tegeldamm och slitit som bara den (jag hjälper inte för att han ber mig, utan för att jag saknar tålamod).

Just i detta nu hakar han på dörren, men fodret saknas fortfarande. LÄNGTAR tills det är helt klart, för dels kan jag börja städa upp all röra som blivit, också för att jag kan ta en "efter"bild, samt.... JAG KAN ÄNTLIGEN GE MIG UT UR LÄGENHETEN!!

Har haft ett enormt sug att smita iväg till A6 idag. Vill se ifall det finns någon axelbandslös bh jag kan använda (tvivlar starkt.. men hoppas kan man ju). Samt så är jag sugen att kolla lite på ringar nu när mina fingrar inte liknar dunderfeta prinskorvar längre.

I ren tristess slänger jag upp en bild på Mig & Jag själv.


Ps. Jag ÄLSKAR att ha kort hår. Känns väldigt busigt & Debbigt. Enda gångerna jag saknar långt hår är när jag vill vara ladylike å typ ha klänning eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Och du ÄR jättefin i kort hår också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback