Latkorven

Idag har jag skyfflat kompost, putsat fönster, promenerat 2 timmar och solat lite solarium. Är helt slut. Och jag har två dagar till som lär bli lika mycket om inte mer fyllda av sysslor. Känns både härligt och hemskt, härligt för att min kropp och själ mår bra av kroppsarbete, hemskt för att det inte är kul helt enkelt.

För övrigt har jag varit på jakt efter en ring idag. Tänkte mig bara något enkelt, en silverring med svart sten i typ. Jag gick in i totalt 15 (!) affärer (smycken, kläder, etc) och typ.. NADA? Det ENDA jag hittade var ringar med bjällror på (det var kanske pärlor.. men de hängde å slängde iaf). Är ringar ute i år eller nåt?

Nu önskar jag att det var fredag så allt trist var förbi (visst.. det är ju kul att träffa mami & papi, dricka hinkvis med kaffe och babbla tills man blir hes, men jag är född latkorv). Jag vill klä ut mig, dricka och bara ha det kul.

Och nu? Nu ska jag färga ögonbrynen, testa en vaselin med handskar-grej Linda tipsat om och mysa lite. Hemmaspa är det absolut bästa man kan göra när man är helt slutkörd! ÅH KAFFE! Det måste jag också brygga! Haha, blir alltid lika lyrisk när tanken på en ångande kopp kaffe dyker upp i skallen. I have issues.


- - 3h senare - - - - - - - - - - -

Skickade en bild av min halloweenoutfit till Jess på msn:

"Jessica säger:
åååh vad coolt :) Och vad SNYGG du är! Midjan oh la la
Västen är skitsexig"


Sånna kommentarer kan verkligen göra min dag! Men nu stämplar jag ut för natten. Har en tidig morgon fylld med fönsterputsande, biltvätt och annat skitkul imorgon! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Nu gick Egoina precis, annars kunde jag frågat henne om ringar. Hoppas det inte är ute för i så fall är HON ute.. :D Hon köpte ett par stycken bara för en vecka eller två sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback