Skönhet är relativt

Allt oftare när jag tittar på tv eller film så upptäcker jag att de uppenbart modellsnygga karlarna inte ens är hälften så intressanta som de mer roliga/smarta/invecklade/nördiga/etc karaktärerna. Och lustigt nog tillsätts ofta just dom rollerna av skådespelare som INTE är ett dugg uppenbart snygga. De kan vara mer eller mindre snygga, men det är deras utstrålning och charm jag fastnar för.

Ut med de symmetriskt photoshoppade karlarna och in med charmtrollen! Har knåpat ihop en bild över några av mina favorit munsbitar :)

Perfektion är trist. Don't you think? ;)

Kommentarer
Postat av: Nanna

God förmiddag! Hoppas du har en bra dag! :)

Postat av: Egoinas mamma

Vi är helt klart överens, även om jag kanske inte hade valt ALLA som du har valt. De "snygga" är vanligen inte sexiga! Men är det inte så med kvinnor också?

2009-10-02 @ 18:09:10
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Nanna

Du glömde Sean Connery och Humphery Bogart!? Sov så gott!! :)

2009-10-02 @ 23:14:02
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback