Skratt

Det finns nog INGET som livar upp själen på samma sätt som när man skrattar. Satt och läste en fanfic om familjeterapi och jag skrattade tills tårarna sprutade. Nu känner jag mig som en helt ny människa ;)


Utöver det så har dagen varit väldigt bra, jag fick min badrumsdörr, jag hann städa lite och sedan avslutades dagen med middag på restaurang med föräldrarna.

Imorgon beger jag mig hem till föräldrarna för att städa samt umgås med syster och systerbarnen, och på torsdag har jag en fikadejt med en gammal klasskamrat från mellanstadiet!

Life is good... men det vore allra bäst om jag kunde ha råd att köpa det där förbaskade nya databordet jag suktar så efter :( ...samt en annan grej jag vill göra..... Well well. All in good time.

Ps. Fick ett nytt snyggt svart tangentbord av papi idag. I LOVE IT! Det är väldigt ergonomiskt, och knapparna "knattrar" inte så illa som med mitt förra. Jag känner hur författaren i mig vill sitta här tills det ljusnar för att skriva på detta nya vackra tangentbord, men jag ska faktiskt lägga mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Grattis till nytt tangentbord! ;) Hoppas nu att det ordnar sig med databordet också, man behöver rätt utrustning när man skall skriva! :D



God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback