Jag vill ha en Wiggle Walker

Impulsfika once again idag. Dessa fikor tar visst aldrig slut! Idag multitaskade vi iaf genom att dricka kaffe, äta glass och röka - alltsammans samtidigt. Provade den där Magnum Gold som tydligen ska vara så fantastisk med salt i, guldöverdrag och allt, men nja. Den hamnade inte högt på min lista.

Imorgon runt lunch ska jag iväg till stadsparken med syster yster och hela barnaskaran hon klämt ut. Vi ska mata getter och suga musten ur småparvlarna så de är lugna och snälla lagom tills vi åker hem till mormor & morfar (mamma och pappa för min del) och frossar loss på morfars nybakta bullar. Härligt härligt.


Och tillsist har jag nu insett vad för typ av kille jag ska gifta mig med..

...En som kan dansa såhär:



If you can, I'll give you my number!



Nu ska jag äta lite goa' köttbullar jag stulit från mami och papi. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback