Pengasmart


Just nu kvider mitt stackars bankkonto.


Det är ju larvigt att kläder ska kosta så himla mycket, och då har jag ändå bara lagt in 2 av 3 klädbeställningar! Den sista får bli senare, kanske nästa månad..

Men ingen kan iaf säga att jag är vårdslös och shoppar loss som galningarna i "Lyxfällan" (har aldrig sett på det, men enligt säker källa är det de mest otroliga dumpuckarna som deltar i showen)! En beställning på 1500 så jag kunde utnyttja en 500kronors rabatt, och en beställning på uteslutande reavaror - damn I'm good!

Sen beställde jag något litet somethin' somethin' som jag verkligen velat ha lagom tills det är dags för sommarn (då sommaren innebär volanger, tunikor, klänningar, kjolar och allt nödvändigt ont med girlie-girlie-stämpel..) men som egentligen INTE var nödvändigt. Men lite måste väl jag också få leva? ;)



Och nuuu så ska jag leta reda på lite bankpapper. Fick allt jag skulle gjort igår FÖRUTOM stängning av ett asgammalt bankkonto.. hade ju glömt att ta med mig de rätta uppgifterna för att det skulle gå.. Så det får bli idag istället!

Det är väldigt kul att ha en ultrapromenadglad-faster bara några hundra meter bort. Får jag sällskap väljer jag att slita på fotsulorna istället för busskortet vid vartenda tillfälle som ges. Har at the moment 3 skavsår på hälarna och ytterligare ett på vardera lilltossingarna. MEN VAD GÖR DET? "Hey, tryckavlastande plåster? SWEET!".










Ps. HATE the fact att man inte får ta med sig egna kort till polisen längre! För det första hade jag ju gått igenom en mindre orkan påväg dit, så jag liknande ett penntroll i skallen, och sen babblade kvinnan bakom glaset så mycket att jag rörde på ögonen (det ser ut som att jag skelar)... Så nu kommer jag få ett skitfint nationellt-ID där jag liknar en förrymd mentalpatient. Oh life.

Kommentarer
Postat av: Kmulls

Sju par plagg för 700, det är ju jättebra! (: Vart har du beställt ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback