Skogspromenad med en Räv :)

Idag stack jag först iväg med storasyster för att luncha på Cicki Má Má (guuud vad gott det är med grillade revben! Skulle lätt kunna leva på det!), medan vi tjattrade som två hönor i ett hönshus. Min syster försöker dessutom leka matchmaker åt mig haha. Lika kul varenda gång.

Därefter begav jag mig till Öxnehaga för att möta upp
Räven och promenera. Är alltid lika nervöst att träffa någon från internet, tur att man är översocial och babblar på som ingenting. Hon var i vilket fall supertrevlig, så henne ska jag släpa iväg till myrorna vid lämpligt tillfälle :)

Länkar en av bilderna hon tog på mig och den fina skogspromenaden.

Vi promenerade i lite över 2 timmar i skogen, var supervackert även om backarna sög musten ur mig. Men det som inte dödar en - härdar en! Fick i mig massor med kaffe och frisk luft, så vad finns det att beklaga sig över? Har dessvärre varit dödligt sugen hela dagen på både kladdmuffins och cheesecake som hon berättade om.. Får nästan hämta lite kaffeglass tror jag?


Och nuuu sitter jag och velar. Urless på min bloggdesign, framförallt färgerna å nåra fler småsaker... så den vill jag ändra, men jag vill sitta och sålla vad för kläder jag ska beställa också, och jag vill förnya budgeten nu eftersom ekonomin ser annorlunda ut... Where to begin? Klockan två kastar jag mig i säng iaf.


Ps. ARE YOU KIDDING ME?!
LÖJLIG LÄNK 1
FJANTIG LÄNK 2
SKRATTRETANDE LÄNK 3

Kommentarer
Postat av: Kmulls

Meh, jag tycker baseballjackor är snyggt! Och tydligen alla andra också. ;p Är bara du som är konstig! :D Dock inte snyggt så som Kissie har den, såklart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback