Svartrockare(?) & sugig förebild

Underbar underbar dag. Fick lite dötid runt lunch vilken resulterade i en snabbis-fika med Sofie, därefter bar det av till stadsparken med syster + avkomma för att leka. Det var kul, men jeees vad ungar blir hyper av att mata getter med knäckebröd! Och efter att ha plockat tiotusen vitsippor utan stjälkar (försök inte övertyga någon under 5år vad den fula gröna stjälken ska vara bra för) så traskade vi iväg och åt glass. Jag var en duktig moster och gömde mig bakom ett träd med en av mina giftpinnar, för det räcker med att gudsonen redan frågat en gång (för flera månader sen) om han också kunde få en... urs vilken sugig förebild jag är.

Vi åkte hem till päronen för att omedelbart bli tvångsmatade med fruktansvärt hemska saftiga varma nybakta specialbullar papi bakat. Dessutom var han elak nog att skicka med oss varsin påse hem. Urs. Fy. Verkligen superäckliga.... Jag tänker absolut inte leva på bullar framöver och strunta i att äta riktig nyttig mat. Jag tänker absolut inte glufsa i mig hela påsen på några dagar. nejdå........ Skit också. Jag kommer bli tjock igen.


Invigde mitt löshår idag också. Var väldigt spännande faktiskt.
Pappa märkte ingen skillnad (eh..), mamma tyckte det var för svart och för rakt, och syster påpekade att jag liknade en svartrockare. Höhö. Jag skyller på läderrocken.


Tur att jag börjat komma över det där med att anpassa mig efter andras smak. Känns skönt att vara ego. Skit också, nu fick jag lust att både gadda och pierca mig lite extra.
One step at a time.


Kvällens sound:
Michael Bolton - A Love So Beautiful

The summer sun went down on our love long ago
But in my heart I feel the same old afterglow
A love so beautiful - in every way
A love so beautiful - we let it slip away

We were all too young to understand to ever know
That lovers drift apart and that's the way love goes
A love so beautiful - a love so free


Ps. Hjärnkollaps lär inträffa snart... Känner att jag ska typ, avstyra så gott som allt de nästkommande dagarna för att ta några djupa andetag, och sedan ta itu med de viktigaste punkterna på min "to do -list" såsom deklarera, göra en ny budget anpassad för min nya ekonomi, betala räkningar, fakturor och vårdkostnader etc. Oj, I'm all grown-up? Men en fika + ett ärende imorn står på schemat iaf, därefter får jag ta mina djupa andetag.

Kommentarer
Postat av: Kmulls

Är det clips du använder? Och hur mycket hår är det? Jag har funderat på att skaffa löshår ett tag nu men jag tänkte att jag har för kort hår, men du har ju nästan kortare än mig! Hur får du det att smälta in så himla bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback