31kvm

Pust. Stön. Stånk. Stön.

Jag har börjat packa.
Jag hittade min PÅ-knapp yaaaaay! ...Inte så yay när jag insåg hur mycket jag faktiskt har att packa.

Man skulle ju kunna tro att det inte ryms så mycket på 31kvm. Man kan ju tro fel. Har hittills packat 3st stora flyttlådor och 6st banankartonger men har inte ens skrapat på ytan av mitt berg av skit. Börjar verkligen oroa mig att den där löjligt stora mängden flyttkartonger min bror prackat på mig (utöver alla banankartonger jag fick av Sofie) inte kommer räcka till....

Men jag försöker föreställa mig mitt nya hem för att hålla lågan brinnande. Med större yta. Med en till tissetatt. En ny början på vad som blev en småtrist höst. och gångavstånd till galpal så jag slipper åka buss så fort man vill ses. Whitetrashtrailermoms foe life!

Tänker mycket på urfina kissen jag får hämta hem när jag flyttat. Fina fina silvergråa killen. Har redan bestämt namn å allt. Nej nu ska jag faktiskt ge upp för kvällen och knyta mig. Att vara uppe hela natten och packa är ingen bra idé när jag måste upp i vettig tid imorn.


Ps. Imorn ska jag städa hos föräldrarna, sen avsluta kvällen hos Linn med massa smaskiga kladdkakemuffins och sånt! omnomnomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback