Kill me now

Kände mig så matt hela dagen igår att jag lade mig å sova gång på gång. Mentalt slutkörd tänkte jag gång på gång, men sen visade det sig lagom tills kvällen att jag började bli förkyld.

Och JAJJAMEN! Hej sprängande bihålor, tungt huvud, kliande ögon och skorvig hals. Välkommen till Deborahs kropp som var det enda fortfarande fungerande eftersom huvudet redan sagt tack och adjö i onsdags eller nåt.

Sitter med morgonkaffet och undrar hur fanken jag ska kunna vara till någon hjälp alls idag. För det MÅSTE jag. Mitt huvud tänker hejvilt på dunderkuren, frågan är om jag faktiskt kan övertala Simon att åka iväg å handla häxbrygdsingredienser åt mig...

Just nu bråkar mina bröder i rummet bredvid. De pratar om tider, pizza, bio, äldsta syster osv. Jag fattar inget. Ska hinka i mig kaffet och delta i diskussionen innan saker blir bestämda utan mitt medgivande (för det händer ju aaaaaldrig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback