Säg upp, skriv över, teckna nytt och blargargl

Idag har jag gjort lite viktiga telefonsamtal, avbokat ett möte, bestämt med mor att vi ska ta en tripp ut till min faster i mullsjö för att dricka kaffe och hönstjattra på eftermiddagen och bestämt med bror att vi ska uträtta lite viktiga ärenden imorgon.

Dessutom känner jag mig löjligt bortskämd för att jag har en så snäll bror!
Både han och jag HATAR att flytta, men på helt olika sätt. Jag hatar allt pappersarbete, telefonsamtal, saker som ska sägas upp, skrivas över och tecknas på nytt, han hatar det där med att packa upp och ner lådor. SÅÅÅ, han fixar det jag tycker är jobbigt, om jag fixar det han tycker är jobbigt! PERFA! Vem hade anat att synk-flyttande skulle bli så gynnande?



Nu ska jag ringa mamma och sen kasta mig i duschen. När hon ringde och väckte mig imorse tror jag bestämt hon sa något om att dagens lunch kommer bli en liten burgare med sallad, och sen sa hon något om att min faster skulle baka någon form av bärkaka. Onomnomnom. Sånt där kan väl få vem som helst att flyga ur sängen?


Duschen vare ja! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback