Samboskap & ärtsoppa

Jag vaknar bredvid honom, jag handlar mat med honom, vi går iväg och tvättar tillsammans, vi lagar mat tillsammans, vi skrattar framför tvn tillsammans och tillsist somnar vi tillsammans.
Jag gillar det här



Känner mig fortfarande lite halvslö sen incidenten i lördags, men är annars go och glá likt kexchoklad! Ikväll ska vi avnjuta lite ärtsoppa på Daniels begäran och i övrigt tar vi det nog bara lugnt.


03.18 | Det bidde ingen ärtsoppa ikväll, och dessutom var vi samboklantiga tillsammans så det räckte och blev över. Passa tider är helt enkelt inte vår grej antar jag!

Men kvällen slutade himla bra ändå. Vad är mysigare än bada bubbelbad och titta på läskiga hajattackfilmer i mörkret liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback