Sista dagen

Sista dagen här i örebro nu. Jag stod nyss i köket och lagade mat med radhuspappan. Cream cheese fyllda oxrullader med potatisfräs, spännande spännande. Synd att jag inte gillar nötkött, men det är ändå kul att grejja med mat!


Utöver matlagning och stök så har jag suttit och planerat lite inför lördags-bakdagen jag ska ha med bästaste Linn! Ska bli skönt att komma hem till Jönköping så jag kan fixa lite inför julen!


..Och imorn får jag världens bästa julklapp :) Då flyttar Daniel och jag ihop!!!



22:36 | Åh.. Efter middagen så fick jag och Daniel varsitt paket med julrim som antydde sport-relaterat innehåll (radhusfamiljen tycker verkligen vi borde bli mer aktiva haha) och varsin burk med julgodis ifrån julbaket vi hade i söndags.

Det känns verkligen deppigt att vi inte kommer vara här i tid och otid längre.. Men vi ska se till att hälsa på har vi sagt.

Rummet är kalt och nedpackat nu... Och det här blir sista natten vi sover här.

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 21:00:06
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback