Snittar & lite afternoon tea

Fredag har kommit och gått, n' it was a good day indeed! Gjorde mig snygg och ackompanjerade sedan bror och föräldrar hem till farbrors 70årskalas. Kändes väldigt fancypancy. Stod och diskuterade mitt skrivande med en lite äldre herre som tydligen varit distriktläkare här på öxnehaga för många herrans år sedan, blev hälsad på av gamla damer som tydligen inte träffat mig sedan jag var en sisådär 2års dreglande blöjvandrare, träffade min kusin som berättade att hennes tonårsson kallat mig "cool" i ett sms (fet status på det, känner mig lite gaggig efter incidenten på systemet där kassörskan inte bad om mitt leg för några veckor sen), och så gosade jag en del med mina systerbarn.

Lilla systerdotter Hanna på 1år och 10månader fick
mig definitivt att le flertalet gånger under kvällen.

Hanna: Debbie?
Jag: Ja Hanna?
Hanna: Vad HAR du i munnen?
Jag: Ja vad har jag i munnen? *räcker ut tungan*
Hanna: Ahaaa. Pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback