Systerystrar

Kom hem från min skvalleröverpizza-systerkväll för typ två timmar sen. Var verkligen jättekul! Ibland känns det verkligen löjligt längesen man fick prata av sig ordentligt á la systerstyle och uppdatera varandra kring vad som pågår i ens liv. Föga förvånande så pratade jag nästan uteslutande om Daniel och hon om sin familj och jobbet.


Tidigare idag var jag hemma hos mina favoritnorrlänningar, åt av Linns smarriga wok och så tittade vi på The Human Centipede... och tja.. hemsk eller läskig var den ju inte men OBEHAGLIG. Får gåshud bara jag tänker på skiten. Hur dom fick skådisarna att ställa upp är ju en gåta tycker jag..


Imorn blir det söndagsmiddag hos päronen, så nu ska jag dyka i säng. Håller på att titta ikapp på How I Met Your Mother, så jag ska glo lite på det tills jag somnar. Mysig serie! Nästan i klass med Vänner.

På måndag ska jag försöka släpa mig till myrorna med Linn tror jag. In desperate need of more galpaltimez!


Men jag saknar Daniel..
Jag vill ha onsdag nu! Jag vill sitta på det där eländiga tåget (som säkert kommer krångla pga vädret) och lyssna på alla mina värsta tårar-i-ögonen-så-sött-och-sliskigt-det-låter-låtar medan jag stirrar ut genom fönstret och längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback