"I feel old..."

Alltså... jag hänger verkligen inte med i tiden. Jag vet fortfarande inte vad hälften av olika slags smileys och fortkortade engelska uttryck på internet står för. Jag förstår mig inte på dagens mode eller frisyrer, att dagens fjortisar numera kallas "emo" och ska vara någon korsning mellan Marilyn Manson och nallebjörnar gör mig karusell-snurrig, för att inte tala om diverse politiskt korrekta termer vi helt enkelt måste anamma för att inte bli påhoppade så fort vi yttrar en åsikt.


Jag känner mig kort sagt gammal.

Idag tröttnade jag efter att ha läst frasen "That's what she said" säkert hundra gånger på en skämtsida. En fras jag stött på SÅ många gånger, och aldrig fattat vad det roliga var. Så jag googlade, och nu vet jag.

Undrar hur många år min gamla själ föryngrades efter denna nyfunna kunskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback