Crazypants :)

Dagen hos päronen var super! Anländer med käre far (blev upphämtad, hoho - neeejdå jag är inte bortskämd!) och möts av en otrolig syn. Mamma pressar in apelsinklyftor i den stackars kycklingen som vi skulle ha till middag.

Pappa: Kerstin ge dig, det räcker nu! Det får inte plats mer!
Mamma: Det stod "EN apelsin" i receptet, så då ska jag banne mig stoppa in EN HEL apelsin också!
Pappa: Det får inte plats!
Mamma: Jodå


Middagen var supergod. Majskyckling med smak av apelsin med "galler-pommes" (glömmer alltid vad dom heter. Men de är tusen gånger godare än pommes frites iaf!). Pappa erbjöd mig vin, men jag var lite smartare den här gången och tackade nej.


Imorn är en braaa-braaa dag av två orsaker. Dels så ska jag äntligen få komma till Psykiatriska mottagningen (YAY!). Hoppas verkligen att jag kan få börja med lite KBT, men jag får väl se vad dom säger. Spännande är det iaf! Kommer jag äntligen att få lite bättre ordning på mig själv?

Tveksamt...

Det andra positiva är att jag får cash imorn (tror jag). och det är så myyycket jag vill & ska köpa! En elementhammock till lilla Charlie, MÅNGA förvaringslådor till mig själv (hoppas att det ska underlätta städningen om jag faktiskt har nånstans att göra av all skit jag äger), en röd tjocktröja för jag äger nästan inga tjocktröjor (buhuhu), och tja... Jag vet inte vad mer. Men jag kommer nog på något. Mwohaha.


- - 2 min senare - - - - -

Jo! Jag ska försöka hitta kattgodis eller NÅT som hjälper mot Charlies andedräkt. För seriöst, hennes rumpa luktar GOTT i jämförelse med hennes mun. UUUUUHRK.

Och jag tror jag även ska inhandla någon ny växt kanske nu när alla mina växter har dött. Tror dock jag har en kaktus som fortfarande lever (den typ.. skrumpnar ihop & går i ide eller liknande när jag glömmer att vattna den, sen blir den alldeles tjock när den väl får vatten).

Nej nu är jag skittrött och tänker stämpla ut för dagen! GONATT!

Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Vad fin du är! Visst är det kul att leka med kameran? :D

Det finns något i djuraffären, något pulver från alger som man kan ha i katt eller hunds foder och så hjälper det mot tandsten och andedräkt. Jag kommer inte ihåg, men du kan ju fråga? Även människor kan använda det, men INTE vi som har fel på sköldkörteln av någon orsak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback