Januari - ångestmånad

Ehm. Det snöar visst fortfarande. Jag tyckte det snöade så satans mycket igårkväll nämligen...

Mitt balkongbord ser ut som en glassbägare.


Men askkoppen blev 100% mer effektiv nu iaf (bulan med svart prick)


Jag har blivit uppmärksammad på att jag tydligen ska spendera 6h av min födelsedag i en bil, och födelsedagen ska spenderas i Örebro. Inte mig emot, det innebär att jag kan få bolla fler heltokiga bokidéer med storebror. Men jag hoppas jag får något annat än skitäcklig prinsesstårta...

Jag brukade älska Januari, för då fyller jag ju år, och dessutom har ett helt nytt år börjat. Numera är Januari en ångestmånad. Julen är precis över och som alltid har jag spräckt min budget, men numera fyller dessutom både jag, mamma, och två av mina systersönder år i Januari.

Hej leva på knäckebröd-liv!

Kommentarer
Postat av: Renee

Knäckebröd och vatten! Undrar hur länge vi överlever på det?

Postat av: Em

Fyller du år i dag? Eller? I så fall GRATTIS!! och om inte så GRATTIS I FÖRSKOTT!! ;)

2010-01-06 @ 10:38:01
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback