"Tjejkväll"

Är klockan verkligen halv fyra på morgonen?! Jisses... Jag måste sluta slösurfa... tiden rinner iväg utan att man ens vet exakt vad man gjort undertiden.

Den här dagen har varit bra. Mötte upp syster & mami, gick på bio och såg It's Complicated med Meryl Streep och Alec Baldwin. Underbar film! Har nog aldrig varit på bio då folk skrattat så hysteriskt & suttit dubbelvikta i stolarna :) Det var en härlig känsla! Men jag gillade inte slutet.

Därefter traskade vi iväg till ett café och beställde varsin "varm macka"... Alltså, för det första var det wraps-bröd, för det andra fick man stoppa i vad man ville, typ gurka, broccoli, bönor etc... Kändes mer som en varm WRAP! Skitgott vare i vilket fall så jag tänker inte klaga! :)

Och efter en massa tjattrande (likt de hönor vi alla kvinnor förvandlas till när vi väl sätter igång) så var det dags att dra sig hemåt. En riktigt trevlig och lyckad kväll!

Och nu ska jag nog bädda ner mig snabbt som attan och glo på Star Trek TNG så jag blir trött och somnar. Jag som har varit så duktig med dygnsrytmen! Grrr. Jag är en idiot. Får väl börja ställa väckarklockan så jag vet hur dags jag ska gå och lägga mig, för inte fanken hjälper den mig att KOMMA UPP. Kanske hjälper den åt andra hållet? Hmm.


Ps. Såhär ligger Charlie 80% av dagarna.
Ibland petar jag lite på henne för att försäkra mig om att hon lever.


Kommentarer
Postat av: Em

Jag har läst någonstans att det är helt naturligt för katter att sova upp till 20 timmar om dygnet, för hundar är det 16. Tänk att sova bort det mesta av livet, lite tragisk egentligen. (Samtidigt som det låter skönt.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback