"With a cherry on top"

Har varit en rejält sugig dag på flera punkter.
Att nysa ungefär 500ggr i timmen är inte någon favorit, att ha sprängande huvudvärk och känna sig febrig är inte heller lajbans, och att sedan sitta och prata varpå hela konversationen spårar ur på ett negativt sätt var nog körsbäret ovanpå den här dagens katastrofsplit.


Har verkligen inte gjort något vettigt idag alls känns det som. Mest tröckt i mig tabletter och vätska, slösurfat och kollat på tv-serier. Och nu ska jag bädda ner mig för kvällen, och imorgon är en helt ny dag, med nya möjligheter.

Men kvällen fick iaf ett bra avslut och jag fick mig några välbehövda skratt, samt några nya tankeställare. Välkommet, as always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback