Yikes!

Ojsan hoppsan. Det blev visst blåsvart... eftersom det bara stod "svart" på
förpackningen utgick jag ifrån att det skulle bli brunsvart. Surprise surprise!



I love it.

Synd att mamma lär gråta när hon får se det. Hon är allergisk mot svart hår på vita människor.



Och nu.. GONATT!


- - Kl: 09:21 - - - - - - - - - -

Det här är riktigt pissigt. Jag gick och lade mig DIREKT efter att jag postat inlägget.. sen sov jag till 4. Sen dess, fram tills nu, har jag legat och vridit mig i sängen i menlösa försök att somna om.

VAD FANKEN?!

Jag är skitsur. Jag hade antingen tänkt fortsätta med ytterligare en rejäl städdag, eller också åka hem till mamma för att hjälpa henne röja undan julen... Men just nu är jag så förbannad att jag tänker äta makaroner till frukost och spela dataspel tills jag stupar. Lär ju ändå inte orka göra något vettigt idag eftersom jag inte fått sova.

Skitsur.

Kommentarer
Postat av: F

ASNAJS!!!

Postat av: Em

Du är jättefin! Men när det gäller färg kan jag upplysa dig om att jag har "ljus brun" inom frissornas skalor för färg. Jag gjorde som du en gång, valde svart och det blev blåsvart. Jag trodde ljusbrun var nära mörk blond etc. Helt galet det där.

2010-01-13 @ 16:12:38
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Alexandra

vad fint de blev :) jag brukar ta blå svart när jag färgar mitt hår svart ^^ är sugen jag med nu men mamma dödar mig om jag gör det haha, speciellt nu när jag fått tillbaka princip min naturliga hårfärg :P

2010-01-13 @ 19:01:28
URL: http://aleksandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback