Let the sunshine in!

Hej och hå. Steg upp klockan 4 imorse. Är så typiskt, antingen har jag så kvaddat dygn att jag vaknar sent på eftermiddan, eller också så "bra" dygn att jag vaknar mellan 3 och 4 på morgonen :(

Nåja. Just nu väntar jag på lilla mami, hon har stickat en matchande mössa till min fina fina halsduk! Så jag ska äntligen få den, och så ska vi åka till myrorna lite. Är den enda formen av shopping som jag och mamma gillar, och ett av de få gemensamma intressena. Så det ska bli trevligt!

Därefter ska jag träffa lilla Fii för att fika. Härligt härligt! Efter den långdragna förkylningen känns det helt underbart att få hitta på lite saker och träffa folk!

OCH VAD UNDERBART DET ÄR MED SOL!!
Att titta ut genom fönstret och se en klarblå himmel och strålande solsken gör mig alldeles...
varm inombords! Har nog aldrig tidigare längtat efter våren som jag gjort denna vinter.
Våren är min absoluta favorit årstid. Allting vaknar till liv, solen skiner, folk får en ny lyster och pigghet i blicken, för att inte tala om hur nyförälskade många ser ut att vara. Våren känns nästan som en fjantig disneyfilm ibland, och jag älskar det :)

Hoppas på att få lite hårklippning imorn av papsen, mitt hår är en katastrof.

Jädra skit. Jag är sömnig. Blir alltid sån av det här tidiga dygnet. Har hittils druckit 2 koppar kaffe detta dygn, undrar hur många fler det kommer bli för att hålla mig vaken tillräckligt länge? Mwohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback