Love the ugliness

Igår skuttade jag & Linn runt som vanligt. Först galpal tjattrande, sen lunch med min syster Anita, därefter åkte jag på läkarbesök (välbehövt! Fick remiss för att kolla upp varför min käke klickar/knakar och ibland låser sig. Fick ny tid för diverse undersökningar, samt en fet bunt provtagningspapper jag ska ta med mig eftersom jag behöver ta en hel del nya blodprover för att kolla alla värden i kroppen mm).

Efter att Linn väntat snällt medan jag pratade med min doktor stack vi till myrorna och provade kläder. Linn hittade en superfin tröja och jag hittade inget mindre än en klänning från ellos som jag suktade efter vintern 2008! WHAT ARE THE ODDS liksom?! Kunde ju inte beställa den eftersom jag var för tjock, och nu hittar jag den för bara 1/5 del av ursprungspriset! Iof var den för stor så jag måste sy in den i både sidorna och ryggen... But who cares?!

I'm in love! Oh this sweet ugliness!
Är det konstigt att fullkomligt älska fulsnygga saker? :D


Och i tisdags gav mammas sko-kunskap resultat!
Jag åkte ju hem med sommarskor i läder efteråt!


Kommentarer
Postat av: F

Klänningen passar dig perfekt!!!! <3

Postat av: Räven

HÅHÅHÅ gardiiiiin ;D Den är inte nådigt fulsnygg, jag hade älskat den om den inte varit så hemskt lila ;D ;D men du passar ju i det så det är coolers ändå va!

2010-05-28 @ 18:16:25
URL: http://rodrav.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback