Morgonstund..

..har icke guld i mund!

Vaknade klockan sex av att EN VISS kisse trampade mig i ansiktet medans han spann högljutt likt en båtmotor. Hade nog varit surare om det inte vore för att jag till viss del var tacksam dock, har nämligen haft en obehaglig natt fylld av mardrömmar.. Otrohet, storm, självmord och inbrottstjuvar på samma gång var liksom inte okej.

Såg iaf till att få en produktiv morgon (lite nostalgisk också
- iklädd mammas gamla urtvättade ananaströja och yoghurt-med-skivad-banan frukost)

Har suttit och försökt hitta billiga tågresor samt räknat om min månadsbudget. Går hyfsat. Är sååå trött. Funderar på att lägga mig och lyssna på talbok en stund, men har så mycket i huvudet att jag tvivlar på att jag kommer kunna slappna av.

Nu ska jag fortsätta att gosa lite med Eddikins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback