Hot cocoa

Surprise surprise (eller kanske inte)! Sitter i Daniels säng och dricker varm choklad, senare ska vi ha Matrix-maraton är det tänkt!

Detta är tredje gången "fan vad det suger att åka ifrån varandra"-momentet inträffat. Så Daniel satte sig i eftermiddag och bokade en biljett åt mig på hans torsdags-tåg. Den här nivån av galenskap är helt ny för mig haha. But I enjoy it very much. Annars hade jag väl whinat sönder bloggen och vänner fullständigt under de där två dagarna..

På torsdag åker vi alltså till Jönköping. Då ska vi se till att gosa sönder våra katter rejält och länge :) Verkar också bli en hel del trevligt umgänge med goa nybekantskaper (i mitt fall då, Daniel har väl känt dom sen forever eller nåt). Och jag är i gasen med att övertala honom att vi MÅSTE klä ut oss till halloween. Får väl se hur det blir med den saken..


Nuuu ska jag dricka upp min choklad. Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback