Not my business

Drama drama. Känns lite som att jag iakttagit en live såpa idag. Sade så sent som igår till tonårsflickan i radhuset att allt knasigt tonårsdrama avtar med åldern, men idag känner jag att jag nog bör bita mig i tungan. Dramat försvinner tydligen inte alls med åldern. Fascinerande att iaktta dock. Dagens drama involverade inte mig alls, utan jag kunde tyst stå bakom kulisserna och bara observera det hela. Jag kommer aldrig sluta fascineras av folk som kan gråta publikt. Det har jag själv aldrig kunnat, kanske därav denna fascination?

Gav för övrigt upp nikotinavgiftningen idag. Känns inte superbra men helt okej. Ska se till att skriva ner en minneslapp till mig själv hur det känns när abstinensen försöker spränga huvudet på mig. Bara så jag inte glömmer. Måste motvilligt erkänna att jag faktiskt hade glömt fullständigt hur det kändes.. Men efter tredje omotiverade bölattacken igår, att vakna en gång i timmen under hela natten samt känslan av att vandra i dis hela förmiddagen så erkänner jag mig besegrad för denna gång. Nikotinmonstret har övertaget.


Förhoppningsvis blir det utgång ikväll till något rock-ställe. Vore väldigt najs känner jag!

Kommentarer
Postat av: AJM STIL JÅR BESTIS RAJT?! :'(

Drama drama? :0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback