Flyttad

Nu har jag både flyttat och skaffat en till kissemjaou!

Han och Charlie har inte haft det lätt, har både varit mobbande, bus, rädsla och annat på gång mellan dom, men nu verkar de äntligen börja komma överens.

Själv är jag inte fullt installerad. Kattnäten kom inte på utsatt dag, internet har inte hoppat igång (lånar min brors mobila tillfälligt), vätterhem vill tydligen riva och måla i mina väggar och tak, och jag fryser så jag skakar för värmen suger... Med andra ord är det lite att fixa eller vänta på...

Nu ska jag lägga mig, för imorgon väntar en dag fylld av upp-packning (och det roliga är att det inte ens är mina lådor utan brors som ska packas upp!) och dolande.. Men nu är jag öxnehaga-bo iaf! Granne med galpal! Större yta! En till kisse! Ja nu har jag allt..ish.. hehe.

Nighty!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hellu! Allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback