Baka baka liten kaka....

Idag har jag:
-Städat lägenheten och diskat the diskberg
-Promenerat ner till willys på A6 för att fylla på skafferiet
-Lagat och ätit Chili con carne med ris (okej, tillagade det igår - tinade det idag)
-Bakat en stor banankaka till daniel och ett gäng mumsiga choklad-kolasnittar till moí!


[...] Just nu är min hjärna äpplemos och bergodalbana på samma gång. Vissa dagar känner jag mig helt senil och mosig, andra dagar är jag skitlycklig för att sedan känna mig asdeppig och tycka att livet saknar mening. Avskyr när jag är sån här... KAN ju vara hormoner som spökar... men det vill jag int tro på. Jag tänker leva på chokladsnittar och le istället!

Kommentarer
Postat av: Yo sistah from anotha mistah

Du vet var jag bor om några kakor vill byta hem...................


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback