Ett första för allt..

Idag har jag promenerat 1,2 mil! Woho! Har aldrig gått längre än 1 mil frivilligt i hela mitt liv, så jag känner mig lite "stolt som en tupp" här i min datastol, svettig och härlig :)

Utöver att ha gått över en mil för första gången i mitt liv så har jag också framgångsrikt gjort mycket smarriga stuvade makaroner för första gången idag! Och alldeles snart ska jag baka lite mumsiga muffins, för igår gjorde jag banankaka (blä) som blev helt perfekt. För sambons skull. Han hade suktat efter banankaka så länge att jag helt enkelt var tvungen att baka en åt honom, men nu vill jag minsann också ha något mumsigt så det får nog bli lite banan-fria muffins till mig ;)


Ps. UNDERBART väder! Iof dör man lite av värmeslag när man promenerar i den här hettan... men det är ändå härligt på nåt vis att bli helt dyngsvett och andas luft som nästan bränner i strupen. Känns tropiskt och får mitt humör att flyga i topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback