Grow dammit...

Igår satt jag hemma hos galpal Linn och sydde på nyinköpt löshår, tjötade, åt nudlar och gjorde eventuellt-eventuella-planeringar inför fredag då lillbestis blir storbestis.

Sitter just nu i morgonrock och ska strax klä på mig och bege mig till arbetsterapeuten. Därefter blir det långpromenad i skogen och tillslut hade jag tänkt landa hemma hos galpal igen för att sy på löshår "omgång #2".

Mitt hårprojekt grow grow grow har gått riktigt bra, kunde äntligen köpa löshår i min naturliga hårfärg och det är bara några ynka toppar på min skalle som fortfarande är aningen för rödbruna för att det ska se bra ut. Får grabba en sax och rätta till det snarast.


Ps. Löjligt sugen på den här t-shirten av kan dee....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback