Beauty and "mannen med aggressionsproblem"

Gårdagen var helt underbar. Trodde det skulle bli en tråkig vanlig onsdag men icke :)

Först så kom Sandra över, och det tjötades, dracks otroliga mängder kaffe och vi talade om vikten av att faktiskt äta även om man har noll aptit. Senare slog vi på Skönheten och Odjuret då jag och Sandra blev fullkomligt dödsförskräckta över det faktum att söta lilla Linn aldrig hade sett tidernas bästa disneyfilm?!

Det var ingen piece of cake direkt.


Jag och Sandra satt och fnissade åt hur Odjuret betedde sig som ett pms-barn på steroider medan Linn muttrar:
"Inte konstigt att alla kvinnor som vuxit upp till den här skiten går omkring och tänker 'Jag älskar honom! Jag kan LAGA honom! Jag kan få hans aggressionsproblem att försvinna!' när männen i DEN RIKTIGA VÄRLDEN fortsätter knarka, slåss och tillslut bonkar ihjäl morsan framför barnen"

Jag kontrade med:
"Jag ser hellre på det som att alla har potential att förändras till det bättre och att skönheten inte alltid syns på utsidan"

Linn:
"Ja och se vad bra det gått för dig och vilka fina män du valt!"


Det gick inte att disneyfrälsa henne lätt direkt. Tror faktiskt vi misslyckades ganska brutalt. Haha. Och hon hade ju inte aaaaaaalls en poäng där. Inte alls. Ehm.

Kvällen fortsatte iaf. Jag och Sandra torterade Linn med interna mjölk-skämt tills hennes nylle matchade de fina röda julgardinerna i köket. Underbart. Och så skypades det vilket också var trevligt :) och tillsist avslutades kvällen med att jag följde Sandra till bussen. Som varit för tidig och redan gått. Så vi skulle vänta i 30min på nästa, men fick vänta 45min eftersom busschauffören uppenbarligen hade viktigare saker för sig än att faktiskt starta bussjäkeln och börja köra sista rutten för natten! Börk. Men jag och Sandra hade iaf trevligt och tjötade på tills dess :)


Idag händer inget särskilt kul dock. Det ska inhandlas mat och det ska städas.

Jag längtar till nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback