Playing with fire

Ännu en ny dag. Igår klev jag upp halv sju och likaså idag. Jag ska hem till föräldrarna igen, för de är snälla och hjälper mig med min totalsabbade ekonomi och i gengäld hjälper jag dom på det sättet jag gör bäst :)

Gårdagen var spännande och välbehövd, men eftersom flera timmar spenderades utomhus så.. tja. Jag känner mig krasslig idag. Men jag tänker då inte låta det hindra mig! Massa  c-vitaminer, kan jang osv gör säkert susen. Och att hålla igång hela dagen och kvällen lär nog också hjälpa.


Linn blänger lite på mig nu och då pga gårdagens äventyr, but that's okay. Skönt att ha en mama bear som ser över ens axel lite. Det där med att ha bra omdöme är ju inte riktigt min grej. Men just nu är jag i ett skede av livet då det känns SÅ kul att leka med elden. höhö


ups. Gotta run.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback