Headache

Igår var det städning som pågick once again. Tycker det är SÅ underbart att ha fått in rejäla städrutiner. Förr kändes det alltid som att bestiga Everest, dessutom tog det aldrig några timmar utan flera DAGAR om inte en hel vecka att få allting färdigt, medans det numera bara tar 1-2 timmar att få hela lägenheten skinande ren! Och då bor jag på en tre gånger så stor yta nu. Ojoj. Jag är så bra.

Hursom. Efter det så promenerade jag med Daniel och Björn ner till Willys i österängen. Ytterligare något som börjar nötas in nu - promenerandet. Har dessutom blivit dessutom medlem på jogg.se och börjat mäta varenda liten sträcka vi går bara för att liksom se svart på vitt hur awesome vi är på att promenera :]

Avslutade iaf gårdagen med lite välbehövt fotbad framför TVn. Mys!


Idag vaknade både jag och sambo med sprängande huvudvärk.. FUN TIMES! Efter lite frukost, vätskeintag samt värktabletter börjar vi så sakteliga komma till liv igen. Hoppas vi mår MYCKET bättre framåt kvällen då vi var småsugna att gå på bio.

FYI så hittade jag bilder jag tog 2009 där jag jämfört hur olika jag ser ut med och utan smink. Tycker iof jag ser förjävlig ut på båda bilderna, flammig brunkräm och grejjer.. men jag tog iaf nya sånna bilder igår och där syns skillnaden mer.


Det är läskigt att se så.. jag vet inte.. sjuklig ut utan smink? Men men. Har en man som älskar mig även utan smink så jag tänker inte klaga. Fast fan vad jag önskar att jag LÅTIT BLI att raka bort ögonbrynen som tonåring. Dom vill helt enkelt inte växa ut ordentligt nu ju.. :C

Daniel: Du är den finaste flickvännen man kan ha!
Jag: Det tar jag som en komplimang med tanke på att jag är osminkad och inte har duschat på två dagar..

Kommentarer
Postat av: Bestis

Du är så SNYGG!

Gillar randen på bilden uppe till höger btw haha, säcksy panna ;D

Nu tycker jag vi måste umgås snart. Dvs när jag inte längre är rädd för att gå utanför lägenheten. Börjar bli liiiiiite tradigt att må skit hela tiden.

Hur som helst, miss you!

Postat av: Bestis!

svar: Vi synkar ju allting, klart vi är asociala freakazoids samtidigt!! "Oooo umgås med min saaambo är aaallt jag kaaaan väääs väääs ssmaasssskkig fissskkkkk" typ. :D Jag ska komma upp och våldgästa å det snaraste! Ja, alla hjärtans dag-raid there shall be! Det är ju min och robins 2-års dag fnitter fniss :}

2011-02-05 @ 14:11:40
URL: http://www.frokenrav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback