Mysbestraffning

Daniel var lite putt på mig efter att jag ytterst vänligt (ehem..) tackat nej till att lägga mig och lyssna på Sagan om Ringen i talkboksformat med honom, så han brottade ner mig och slängde in mig i duschen med alla kläderna på.

Men eftersom han kvickt följde efter och den högst elaka bestraffning övergick i pussar så kändes det inte särskilt farligt





Ps. Känner mig ofantligt produktiv idag! Klev upp åtta och stack iväg för att hjälpa några vänner med en flytt, detta åtföljdes av en kortare promenad, kom hem och agerade lite "pluggkamrat", gick två korta ärenden, röjde, vädrade och städade hela lägenheten och avslutade hela ståhejet med att ställa mig med sambo och laga middag

Kommentarer
Postat av: Kattis

Så jäkla hemskt det första stycket lät.. tur att det vägdes upp sen haha..

Postat av: Deborah

Svar: Haha nej det var inte hemskt alls! Det var bara roligt att formulera det som "elak bestraffning". Vi busar, brottas, kittlas osv hela tiden, så att bli kastad i duschen var bara en rolig upptrappning ;) :P

2011-01-04 @ 12:36:01
URL: http://deborah.blogg.se/
Postat av: Kattis

Nej jag förstod i andra stycket att det var på ett fint & kärleksfullt sätt, haha men det första stycket...! Det lät inte alls bra.



sv: Det är kul att se tillbaks och sammanfatta vad som hänt :) mycket grejer man glömt som man trott att man skulle komma ihåg, så då är det skönt att man har för vana att blogga! ;)

2011-01-04 @ 12:47:14
URL: http://kkattur.blogspot.com
Postat av: Bestis

SVARELISVAR: Japp!

Mest för att det i princip bara är du, min mamma, ibland lia och en till tjej som kommenterar, haha! Nog för att jag till störst del bloggar för min egen skull (och familjen) men då känns det som att jag lika gärna kan byta till blogg.se, skita i att betala och hej och hå... Jag vet inte, jag är nog bara lite extra negativ idag, höhö. :D

Åh, det var ju en bra idé :0 Ska fundera på det, kanske något jag kan göra i veckan :} Just nu känner jag mig hundra resor för risig för att ta kort på mig själv, haha, men framöver!

Bildkåta är vi alla ;D ;D

2011-01-04 @ 13:25:06
URL: http://rodrav.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback