Kräkdag

Urs. För det första sov jag för länge, stiger sedan upp och inser att vi sovit SÅ länge att det bara är två timmar tills Danielss tåg till örebro går. Förvisso är det sista rutten han tar dit och han kommer hem imorgon kväll, men det blir första gången jag sover ensam sen början av december..


Charlie satte sig nyss i fönstret där hon börjar kräkas upp maten hon hetsåt för några minuter sen. Jag tror det var lite av ett sympatiagerande.



Men nu ska jag inte vara för neggo, för ikväll ska jag och
galpal Linn ha ghetto-dansfilmer-afton och leva ut våra white-rapper-sidor som vi annars döljer väldigt bra.



Hon TROR kanske att jag är ensam om white-gangstah genen men hon KAN ju ha fel.. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback