"Sömn"? Vad är det?

BORDE ju egentligen sova. Vi försökte lägga oss vid tolv. Men somnade inte. Jag passade på att prata av mig om saker som tyngde mitt hjärta. Daniel var snäll och sa precis rätt saker men efteråt somnade vi ändå inte. Så vi tittade på en film, och försökte SEN att sova. Men icke. Så jag började bråka och brottas riktigt illa med honom för att han skulle bli trött, men fortfarande -nope ingen sömn.

Så vi klev upp, hann vara uppe tillräckligt länge för att jag skulle hitta massa onödiga grejer jag nu suktar efter, men nu dök Daniel i säng för att göra ytterligare ett försök att somna, så jag ska joina honom som den söta flickvännen jag är. Vore najs att sova lite, jag ska ju upp vid elva liksom...

Ps. Grejorna jag hittade. Skit också. Borde skapa en ny kategori. En GIMME kategori. Bara för att jag är så sablans ha-galen.
Allt är i silver, så inte SÅÅÅ dyrt... om jag hade pengar vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback