Sunshine

Solen skiner! Joy to the world and all that..

Jag önskar jag kunde stanna hemma och hinka kaffe i all evighet just nu, men jag ska bege mig hem till föräldrarna för städning och middag.

Men det är en fin fin solig dag!


00:49 |In the dark of the night...

Kom hem ifrån päronen senare än tänkt, men jag hade det trevligt därborta. Fick prova läskiga men smarriga ägg/philadelphia-plättar man skulle ha som "tillåtna mackor" eftersom päronen once again kör på lchf dieten, åt annan god mat, kaffe osv. Kom hem med en liten väska fylld med ett helt fint bestick-set dessutom. Oh joy! Nu slipper jag och Daniel tänka på att leta bestick!


Och nu är det väl typ nannatajm. Jag och sambon har suttit och pillat med en månadsbudget.. inte det roligaste men ack så nödvändigt..

 


Kommentarer
Postat av: Bestis

Fiiiin! Mer ansiktsbilder! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback